lauantai 21. joulukuuta 2013

Luukku 21

En todellakaan tiedä misä kirjottaisin, joten tulee mitä päähän juolahtaa.

Tänään kun otin Nessan sisälle, pistin sen pesupaikalle ja pesin sen jalat sekä hännän. Siinä se sitten ihmeissään pällisteli et miks en oo karsinassa vaikka siellä on heinää.Lopuks viel pistin solariumin päälle ja harjasin sen pölyistä. Ja en oikeesti tiiä että mistä kirjottaisin..............
Pistetään nyt vaikka 30 faktaa pöytään;


  1. Asun Kiukaisissa.
  2. Käyn Ulvilassa lasketteluriparin, mutta mut konfirmoidaan Eurassa, samaan aikaan kun Ilona.
  3. Inhoan kanamunaa, maksaa, sieniä, homejuustoa, piimäjuustoa ekä maksamakkaraa.
  4. Elämäni aikana olen omistanut 3 heppaa
  5. Ja meillä on ollut yht. 10 omaa heppaa.
  6. Meillä on 2 kissaa
  7. Meillä on ollut koira
  8. Olen jäänyt auton alle
  9. Olen pelastanut siskoni hengen
  10. Inhoan eläinrääkääjiä
  11. Lempivärejäni on musta, valkoinen ja harmaa
  12. Ostan usein paitoja, mutta harvemmin housuja.
  13. En tiedä mitä teen peruskoulun jälkeen.
  14. Belieber<3
  15. Meidän perhe viettää 2 joulua. 24pv ollaan mummun kanssa perheen kesken ja avataan "isoimmat" lahjat. 25.pv Serkut ja täti sekä isotäti tulee mummulaan, ja silloin annetaan toisillemme lahjat.
  16. Tappelen Ilonan kanssa melkeen joka päivä, mutta sillonku ei tapella ollaan melkee parhaat kaverit.
  17. En ole tyytyväinen ulkonäkööni, enkä luonteeseeni.
  18. Jonkun oikeasti TARVITSISI toteuttaa mulle 2 toivetta jotta elämäni olis kivempaa. 
  19. Tykkään jos joku tulee juttelee mulle esim. kikissä tai facessa.
  20. Perhe ja sukulaiset on mulle tosi tärkeitä
  21. Tykkään ihmisistä, tai vihan niitä koko sielustani. Ei siis ole semmost et "joo oot sää ihan ok" vaihetta.
  22. Haluaisin oman maneesin.
  23. Enemmän rahaa kittos.
  24. Laulan surkeasti, ja ainakun oon yksin suihkussa.
  25. Tykkään tutustuu uusiin ihmisiin.
  26. Bloggaan vaan koska en haluu pettää mun paria säälittäväää lukijaa, vaikka tuskin nekään tästä blogista tykkää:D 
  27. Luen mielellään toisten blogeja, mut en oo monessa lukija, koska en jaksa ettii sitä lue painiketta ja siit on ain iha liikaa vaivaa ruvet toisen lukijaksi:D
  28. Iskä hoputtaa mua nyt syömään.
  29. Mun joululahaja listalla, ei ole niitä toiveita mitä ihan tosissani toivon enemmän ku mitään muuta.
  30. Finally!!!!! on 30 fakta
Kiitos ja kumarrus:)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti